Regulamin
Drodzy Klienci ze względu na bardzo duże zainteresowanie naszymi usługami i tym samym długi czas oczekiwania na wizytę w naszym gabinecie, postanowiliśmy wprowadzić regulamin, który określa zasady korzystania z naszych usług, usprawnia pracę i klarownie określa zasady rezerwacji usług. Szanujemy Państwa czas i chcemy, żebyście mogli korzystać z naszych usług zawsze kiedy jest Wam to potrzebne,. Dlatego od 14 marca 2018 roku obowiązuje poniższy regulamin.
Regulamin Gabinetu Hebe
Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu.Postanowienia ogólne
- Godziny otwarcia Gabinetu Hebe:
- Poniedziałek-piątek w dni robocze w godzinach 8: 00 –20: 00 Klienci obsługiwani są w godzinach 8:30 – 19:30
- W wybrane soboty w godzinach 9-16
- Recepcja pracuje w dni robocze w godzinach 10-18.
- Rezerwacja usług może nastąpić telefonicznie pod nr 723066696, mailowo: hebe@gabinethebe.pl, za pomocą aplikacji Messenger Facebook / gabinethebe oraz online: https://www.beautymenago.pl/b/gabinethebe
- Salon oferuje kompleksowy pakiet usług kosmetycznych, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, zaproszeń upominkowych, pakietów zabiegowych i wiele innych usług. Aktualna oferta dostępna jest w recepcji oraz stronie internetowej gabinethebe.pl
- Wszystkie usługi świadczone w Gabinecie Hebe mają na celu wyłącznie poprawę samopoczucia i kondycji fizycznej tj. nie są świadczeniami zdrowotnymi w rozumieniu przepisów obowiązujących na terytorium RP, a porady udzielane przez nasz personel nie są poradami lekarskim.
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Gabinet Hebe zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
- Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponieważ serie i pakiety zabiegowe są układane indywidualnie dla każdego Klienta.
- W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem.
- Nasze promocje i rabaty nie łączą się. Regulamin poszczególnych promocji określają odrębne regulaminy.
- Za usługi świadczone w Gabinecie Hebe płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, oraz w formie przedpłaty przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem, środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem.
- Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować wyłącznie na piśmie na nasz adres G.K.P. Hebe Aleksandra Tańska 06-500 Mława, ul. Wysoka 9/1
- Zabrania się filmowania oraz fotografowania na terenie Gabinetu Hebe bez uzyskania wcześniejszej zgody osoby upoważnionej do reprezentowania gabinetu.
- Za przedmioty pozostawione na terenie obiektu Gabinet Hebe nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Personel Gabinetu Hebe zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego zabiegu do 24 godzin przed jego terminem, lub w wyjątkowych sytuacjach w dniu zarezerwowanej wizyty, w sytuacjach losowych, niezależnych od firmy.
Klient Gabinetu Hebe
- Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
- Klient Gabinetu Hebe zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P. Poż., oraz wykonywania poleceń pracowników Gabinetu Hebe.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za szkody powstałe na terenie gabinetu z przyczyn zależnych od Klienta.
- W przypadku, gdy Klient 3-krotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zadatku w wysokości 50 % wartości rezerwowanej usługi, który przepada z chwilą ponownego niestawienia się w umówionym terminie. Wpłaty zadatku można dokonać gotówką, kartą lub przelewem na nasze konto. W obydwu przypadkach kwota musi zostać zaksięgowana na koncie Gabinetu Hebe najpóźniej na 1 dzień przed terminem zabiegu.
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Gabinet do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta i naliczenia mu za następny Zabieg ceny do 50% wyższej.
Zabiegi
- W trosce o wysoką jakość usług w Gabinecie Hebe Klient jest zobowiązany przyjść 5-10 minut przed umówioną godziną w celu przygotowania się do zabiegu.
- Umówiona godzina jest godziną jego rozpoczęcia. W innym przypadku zabieg zostanie skrócony o ilość minut spóźnienia danego Klienta.
- Czas podany obejmuje czas wejścia do pomieszczenia i samego zabiegu.
- Klient będący naszym gościem pierwszy raz zobowiązany jest do przybycia 10 minut przed wyznaczoną godziną zabiegu, w celu wypełnienia „Karty konsultacyjnej Klienta Gabinetu Hebe”, która jest niezbędna do wykonania zabiegu.
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
- Klienci przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o:
- chorobach serca,
- posiadaniu rozrusznika serca,
- chorobach nowotworowych,
- stanach zapalanych w fazie ostrej,
- przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych,
- ciąży lub okresie połogowym,
- posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych),
- przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi
- oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- innych schorzeniach które mogą mieć wpływ na reakcję
- Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Zakup zabiegu lub korzystanie z innych usług w Gabinecie Hebe równoznaczne jest ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych w Gabinecie Hebe oraz że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu. Za ewentualne konsekwencje odpowiedzialność ponosi Klient.
- Personel Gabinetu Hebe zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania zabiegu Klientowi z oznakami chorób skórnych i innych chorób zakaźnych, w przypadku nie wypełnienia, lub nieprawidłowego wypełnienia formularza Karta Klienta, złego samopoczucia Klienta. W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia personelu Gabinetu Hebe o ww. chorobie i uzyskaniu zgody na zabieg – opłata wniesiona przez Klienta nie zostanie zwrócona.
- Personel Gabinetu Hebe zastrzega sobie prawo do przerwania wykonywania zabiegu, jeśli spotka się z zachowaniem Klienta nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje (propozycje seksualne, agresja itp.).
Szczególne zalecenia
- Masaż: Klient umówiony na masaż lub zabieg na ciało zobowiązany jest do przybycia odświeżonym po prysznicu.
- Choroba: Jeśli Klient jest chory lub przeziębiony zobowiązany jest do odwołania wizyty i wcześniejszego poinformowania Gabinetu Hebe o tym fakcie. Ma to na celu ochronę zdrowia pozostałych Klientów i naszego personelu.
- Pedicure: przed zabiegiem Klient nie powinien samodzielnie obcinać paznokci i wykonywać żadnych czynności związanych z poprawą stanu stóp – to jest celem zabiegu pedicure.
- Terapie specjalistyczne: Klient zobowiązany jest do szczegółowego przestrzegania zaleceń personelu Gabinetu Hebe, ponieważ mają one istotny wpływ na powodzenie terapii.
Zaproszenia „Podarunek Piękna”
- Bon upominkowy, zwany dalej bonem/zaproszeniem upominkowym to
- bon na zabiegi kosmetyczne lub kosmetyki sprzedawane w Gabinecie Hebe,
- na określoną kwotę który zostaje nabyty w gabinecie przez klienta, dalej zwanego zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwaną dalej Obdarowaną.
- Bony upoważniają do skorzystania/zakupu zabiegów kosmetycznych lub kosmetyków w gabinecie zgodnie z aktualnym cennikiem.
- Zaproszenie upominkowe jest wypisywane dla konkretnej osoby (lub firmy) na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi.
- Zaproszenie może być zakupione poprzez wizytę w gabinecie
- Płatność za Zaproszenia upominkowe może nastąpić gotówką, przelewem, kartą płatniczą.
- W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia Zaproszenia upominkowego, Gabinet Hebe nie ponosi odpowiedzialności, ani nie rekompensuje w żaden sposób zaistniałej sytuacji.
- Ważność Zaproszenia upominkowego
- wynosi 3 miesiące od daty zakupu. Dopuszcza się przedłużenie ważności w wyjątkowych sytuacjach, po uprzednim poinformowaniu Gabinetu Hebe w czasie zakupu bądź w momencie, gdy ważność Zaproszenia upominkowego dobiega końca.
- Po zakończeniu ważności Zaproszenia upominkowe będą zamykane i nie będzie możliwa ich realizacja.
- Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione Zaproszenia upominkowe.
- Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu zabiegu
- z informacją o płatności bonem.
- płatności bonem należy poinformować przed rozpoczęciem zabiegu lub przed zakupem kosmetyków.
- Jeżeli osoba dysponująca Zaproszeniem upominkowym, nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, Gabinet traktuje to jako usługę zrealizowaną.
- Dopuszcza się możliwość zamiany zabiegu wykupionego na Zaproszeniu upominkowym na równowartość innych zabiegów oferowanych w Gabinecie Hebe w przypadku wystąpienia przeciwskazań.
- Zakup Zaproszenia lub usługi stanowi potwierdzenie, że kupujący akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
Pakiety i karnety zabiegowe
- Zakup pakietu zabiegów w promocyjnej cenie zobowiązuje klienta do przestrzegania zaleceń prowadzącego kosmetologa m. in. zachowanie należnych odstępów między zabiegami oraz wykorzystanie całego pakietu tak, aby rezultaty były najkorzystniejsze dla klienta.
- Rabat przyznawany do serii zabiegów wyklucza wszelkie wymiany zabiegów na inne w tej cenie.
- Klient ma możliwość wykupienia masaży/zabiegów w „serii” – otrzymując karnet na daną serię. Przy wykupie serii masaży/zabiegów obowiązuje opłata „z góry”.
- Każdy karnet objęty jest terminem ważności (max 6 miesięcy).
- O ważności karnetu decyduje jego data rozpoczęcia lub kupna (zależy od pisemnych ustaleń z personelem Gabinetu Hebe).
- Promocje nie łączą się.